مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 06:002023-10-18بين الملل

کاخ سفید، اتاق فرمان کشتار مردم فلسطین


نگاهی به تحولات این روزهای سرزمین های اشغالی نشان می دهد آمریکا به صورت تمام قد برای کشتار مردم فلسطین وارد عمل شده است و نقش پررنگی در حملات صهیونیست ها به غزه ایفا می کند.

- نگاهی به تحولات این روزهای سرزمین های اشغالی نشان می دهد آمریکا به صورت تمام قد برای کشتار مردم فلسطین وارد عمل شده است و نقش پررنگی در حملات صهیونیست ها به غزه ایفا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این هفته خبر اعزام چند کشتی جنگی آمریکا به همراه 2 ناو هواپیمابر این کشور به دریای مدیترانه و آب های مجاور سرزمین های اشغالی منتشر شد؛ خبری که پنتاگون ارتباط مستقیم آن را با درگیری های تازه میان نیروهای حماس و رژیم صهیونیستی تکذیب می کند اما هدف از این اقدام وزارت دفاع آمریکا همزمان با عملیات موفقیت آمیز طوفان الاقصی، بر کسی پوشیده نیست.

مارک وارنر رییس کمیته اطلاعاتی سنای آمریکا هم امروز (سه شنبه) گفت که اعزام دو ناوگروه هواپیمابر از سوی وزارت دفاع آمریکا به شرق مدیترانه، قویاً نشان دهنده حمایت واشنگتن از تل آویو است.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اما در واکنش به این خبر اعلام کرد که ترسی از ناو هواپیمابر آمریکا ندارد، اما واشنگتن باید تبعات چنین اقدامی را درک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاخ سفید، اتاق فرمان کشتار مردم فلسطین

کاخ سفید، اتاق فرمان کشتار مردم فلسطین