مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 13:452023-10-07سياسي

افزایش 15 درصدی کشف سرقت در استان سمنان


در 6 ماه نخست سال جاری کشفیات سرقت در این استان، 15 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار جلیل موقوفه ای، فرمانده انتظامی استان سمنان صبح امروز در برنامه صبحگاه مشترک یگان های نمونه نیروهای مسلح مستقر در این استان در ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان که به مناسبت فرارسیدن هفته گرامیداشت ناجا برگزار شد، اظهار کرد: فرماندهی انتظامی در کشور و استان سمنان یکی از رکن های اصلی در حوزه حفظ امنیت است که باید نقش آفرینی مؤثر داشته باشد.

وی افزود: امنیت موجود در جمهوری اسلامی در سراسر دنیا بی نظیر و حاصل تلاش نیروهای خدوم و شجاع نیروهای مسلح، دستگاه های دولتی، قضا و سربازان گمنام امام زمان (عج) و سایر سازمان ها در سایه وحدت و انسجام است.

فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: حجت الاسلام والمسلمین مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان، محور وحدت موجود در استان است و استاندار سمنان نیز در حوزه تعاملات و هم افزایی برای دستیابی به این وحدت که در کشور بی نظیر است، مدیریت بسیار عالی دارد.

موقوفه ای بیان کرد: در زمینه برخورد با سارقان، مالخران، اراذل و اوباش و فروشندگان مواد مخدر در استان سمنان طی 6 ماه نخست سال جاری، اقدامات بسیار خوبی شکل گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 15 درصدی کشف سرقت در استان سمنان

افزایش 15 درصدی کشف سرقت در استان سمنان