مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 22:002023-10-09سياسي

در کنار ملت بودن، برای ملت و با ملت بودن هدف ارتش است


فرمانده منطقه پدافند هوایی شهدای سوباشی غرب بیان کرد: در کنار ملت بودن، برای ملت بودن و با ملت بودن تحت لوای فرماندهی کل قوا شعار و هدف ارتش است.

- ایسنا/همدان فرمانده منطقه پدافند هوایی شهدای سوباشی غرب بیان کرد: در کنار ملت بودن، برای ملت بودن و با ملت بودن تحت لوای فرماندهی کل قوا شعار و هدف ارتش است.

امیر سرتیپ دوم علی اسدی شامگاه دوشنبه، 17 مهر در دومین شب از دومین کنگره 8000 شهید استان همدان با گرامیداشت یاد 20 شهید سایت سوباشی، 40 خلبان شهید پایگاه شکاری شهید نوژه و شهیدان تیپ 316 پدافند هوایی غرب کشور و فداکاری رزمندگان ارتش در عملیات های اچ 3، کمان و نصر، بیان کرد: از سال 1400 که کنگره شهدای استان آغاز به کار کرد، اقدام به برگزاری یادواره شهدا و آبروی محله در محلات مختلف و در میان خانواده های گرانقدر شهدا کردیم و با توجه به اینکه بیش از 1700 شهید استان همدان از شهدای گرانقدر خانواده ارتش هستند نیز سرکشی از خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان انجام شد.

وی ادامه داد: از آنجایی که نظر رهبر معظم انقلاب بر اثربخشی اینگونه برنامه ها است، در محروم ترین نقاط استان علاوه بر برگزاری یادواره شهدا، خدمات پزشکی، ارسال کمک های مردمی و ارسال کمک های بهداشتی در دوران شیوع کرونا نیز صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در کنار ملت بودن، برای ملت و با ملت بودن هدف ارتش است

در کنار ملت بودن، برای ملت و با ملت بودن هدف ارتش است