مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 19:502023-10-19اقتصادي

بازگشایی تنها استخر قوچان، پس از 1300 روز انتظار!


پس از یک هزار و 300 روز انتظار مردم قوچان برای بازگشایی تنها استخر عمومی این شهرستان که ابتدا به بهانه کرونا و پس ازآن تعمیر و بهسازی تعطیل شده بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان، تنها استخر سرپوشیده عمومی این شهرستان در اوایل دهه 80 دایر شد و در طول فعالیت خود با فراز و نشیب های فراوانی روبرو بود اما در سال 99 همراه با شیوع ویروس منحوس کرونا تعطیل شد.

سال 98 آغاز مشکلات این استخر بود زمانی که یک نفر در سرویس بهداشتی آن به دلیل برق گرفتگی فوت می کند و استخر با دستور دادستانی پلمپ می شود اما تیرماه همان سال با پیگیری مسؤولین وقت شهرستان و اختصاص اعتبار برای رفع مشکلات، این استخر به روی مردم باز می شود.

استخر مهر قوچان پس از شیوع کرونا در کنار دیگر اماکن ورزشی تعطیل می شود و این بهترین زمان برای رسیدگی به مشکلات و بهسازی و نوسازی آن بود اما طی این سال ها خبری از مرمت و بهسازی آن به صورت واقعی به گوش نرسید و گاه گاهی برخی مسئولین با مصاحبه های تبلیغاتی خبر از اختصاص اعتباری ناچیز برای بازسازی و.

می دادند.

بالاخره صبح امروز پس از کش وقوس های فراوان و حرف وحدیث ها تنها استخر عمومی قوچان با حضور جمعی از مسؤولین محلی، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی و محمدرضا طالقانی پیشکسوت کشتی و رییس اسبق فدراسیون کشتی دوباره شروع به کارکرد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی تنها استخر قوچان، پس از 1300 روز انتظار!

بازگشایی تنها استخر قوچان، پس از 1300 روز انتظار!