مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 15:252023-10-16ورزشي

آموزش 3200 سرباز در طرح ملی سرباز مهارت طی امسال


رییس جهاددانشگاهی استان سمنان از آموزش 3200 سرباز در قالب طرح ملی سرباز مهارت از ابتدای سالجاری تاکنون خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس جهاددانشگاهی استان سمنان از آموزش 3200 سرباز در قالب طرح ملی سرباز مهارت از ابتدای سالجاری تاکنون خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی جهاددانشگاهی سمنان، علی منصفی راد گفت: طرح جامع سرباز مهارت همه ساله با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان، جهاددانشگاهی و مرکز آموزش پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی برگزار می شود.

وی از ارائه خدمات آموزشی به سربازان در قالب طرح سرباز مهارت خبر داد و گفت: این طرح از ابتدای سالجاری در استان سمنان شروع شده و تا کنون بیش از 3200 سرباز وظیفه از آموزش های مهارتهای اشتغال و کارآفرینی و مهارتهای زندگی بهره بردند و دوره های آموزشی تا اواخر سال 1402 ادامه خواهد داشت.

رییس جهاددانشگاهی استان سمنان افزود: در راستای اجرای طرح سرباز مهارت در سال و براساس شیوه نامه ابلاغ شده از سوی قرارگاه مهارت آموزی، این طرح در استان سمنان تا پایان سال اجرا می شود و در این راستا تمام سربازان ورودی به مرکز آموزش پدافند هوایی سمنان در این دوره های آموزشی شرکت خواهند کرد.

منصفی راد خاطرنشان کرد: همچنین تفاهم نامه ای مشترک فیمابین اداره کل ورزش و جوانان و جهاددانشگاهی استان سمنان مبنی بر فرآیند برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش 3200 سرباز در طرح ملی سرباز مهارت طی امسال

آموزش 3200 سرباز در طرح ملی سرباز مهارت طی امسال