مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 13:052023-09-25سياسي

295 خانواده رفسنجانی در نوبت فرزندخواندگی


رییس اداره بهزیستی رفسنجان با اعلام اینکه هم اکنون 295 خانواده در این شهرستان در نوبت فرزندخواندگی هستند، گفت: با توجه به تعداد زیاد متقاضیان فرزندخوانده نسبت به فرزندان قابل واگذاری، - ایسنا/کرمان رییس اداره بهزیستی رفسنجان با اعلام اینکه هم اکنون 295 خانواده در این شهرستان در نوبت فرزندخواندگی هستند، گفت: با توجه به تعداد زیاد متقاضیان فرزندخوانده نسبت به فرزندان قابل واگذاری، فرایند واگذاری فرزند بسته به سن و جنس کودک، حدود دو تا چهار سال طول می کشد.

محمود حیدری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه تعریف سازمان بهزیستی از فرزندخواندگی اعطای سرپرستی فرزندان بی سرپرست به متقاضیان تایید شده است، اظهار کرد: اعطای فرزندخواندگی از گروه سنی نوزاد تا 16 سالگی است.

وی با تأکید بر اینکه بر اساس قانون سازمان بهزیستی تنها متولی کودکان بدسرپرست و بی سرپرست در ایران است، گفت: بیشتر فرزندان قابل واگذاری به متقاضیان فرزندخواندگی، بدسرپرست هستند.

رییس اداره بهزیستی رفسنجان در مورد شرایط متقاضیان قبول سرپرستی اطفال، توضیح داد: متقاضیان باید شرایط عمومی شامل تمکن مالی، سلامت جسمانی و روانی، عدم سابقه کیفری و عدم اعتیاد داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

295 خانواده رفسنجانی در نوبت فرزندخواندگی

295 خانواده رفسنجانی در نوبت فرزندخواندگی