مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 23:052023-10-21ورزشي

حسن زاده: روی تساوی های فرش آرا در مشهد برچسب ناکامی نزنید


سرمربی فرش آرای مشهد معتقد است که نباید روی تساوی های تیمش در بازی های خانگی برچسب ناکامی زد، چرا که همان تک امتیازها باعث شده این تیم در رده ششم لیگ برتر فوتسال جای گیرد.

- ایسنا/خراسان رضوی سرمربی فرش آرای مشهد معتقد است که نباید روی تساوی های تیمش در بازی های خانگی برچسب ناکامی زد، چرا که همان تک امتیازها باعث شده این تیم در رده ششم لیگ برتر فوتسال جای گیرد.

محسن حسن زاده، شنبه شب، 29 مهرماه در جمع خبرنگاران پس از پیروزی 3 بر 2 تیمش مقابل پالایش نفت بندرعباس در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتسال، در خصوص پایان ناکامی های تیمش در مشهد اظهار کرد: اجازه بدهید روی تساوی هایمان در مشهد برچسب ناکامی نزنیم، اگر همین امتیازات را هم در مشهد کسب نمی کردیم در حال حاضر چنین جایگاهی در لیگ برتر نداشتیم.

وی تاکید کرد: پیروزی هایی که می توانستیم در بازی های گذشته در مشهد کسب کنیم و از دست رفته بود، روی بازیکنانم فشار روانی ایجاد کرده بود، اما بازیکنانم امروز عملکرد خوبی به نمایش گذاشته و بالاخره مزد زحمات خود را با پیروزی مقابل پالایش دریافت کردند.

سرمربی فرش آرای مشهد در خصوص از دست رفتن موقعیت های فراوان تیمش در نیمه دوم خاطرنشان کرد: دلیل عمده آن فشار روانی روی بازیکنان بود که دوست داشتند 3 امتیاز این دیدار خانگی را تقدیم هواداران کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسن زاده: روی تساوی های فرش آرا در مشهد برچسب ناکامی نزنید

حسن زاده: روی تساوی های فرش آرا در مشهد برچسب ناکامی نزنید