مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 10:402023-10-02سياسي

انجام برنامه ریزی های لازم برای تولید محصولات هنری در ایلام


رییس حوزه هنری استان ایلام بر تولید محصول هنری در استان تاکید کرد و گفت: این امر مستلزم ایجاد زیرساخت های لازم است که امیدواریم بخش عظیمی از آن در قالب برج هنر اسلامی در سفر دوم رییس جمهور به استان مورد توجه قرار گیرد.

- ایسنا/ایلام رییس حوزه هنری استان ایلام بر تولید محصول هنری در استان تاکید کرد و گفت: این امر مستلزم ایجاد زیرساخت های لازم است که امیدواریم بخش عظیمی از آن در قالب برج هنر اسلامی در سفر دوم رییس جمهور به استان مورد توجه قرار گیرد.

سعید خیرالهی 10 مهرماه در نشست خبری با تشریح رسالت های حوزه هنری، اظهار کرد: حوزه هنری فعالیت خود را از سال 1357 در راستای اجرا و نهادینه کردن فعالیت های هنری و فرهنگی انقلابی آغاز کرده و خیلی از هنرمندان شاخص و شناخته شده در کشور، فعالیت خود را از این نهاد آغاز کردند.

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در دوره مدیریت جدید حوزه، قرار است هر استانی بر اساس سند تحولی خود حرکت کند که این سند با محوریت زیست بوم آن استان خواهد بود، تصریح کرد: حوزه هنری در هر استان بر اساس زیست بوم آن استان فعالیت های فرهنگی و هنری خواهد داشت و سند تحولی استان ایلام نیز در حال تدوین است.

رییس حوزه هنری ایلام با بیان اینکه در استان ایلام در حوزه فرهنگ و هنر باید فرآورده داشته باشیم، تصریح کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام برنامه ریزی های لازم برای تولید محصولات هنری در ایلام

انجام برنامه ریزی های لازم برای تولید محصولات هنری در ایلام