مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 16:552023-10-09اجتماعي

توزیع 250 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان دشت ورامین طی 6 ماه


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا گفت: از ابتدای سال، 250 هزار بسته معیشتی و یک هزار و 250 بسته تحصیلی بین نیازمندان دشت ورامین توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، مجید محمودی رییس اداره اوقاف شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا  در نشست خبری که به مناسبت هفته وقف برگزار شد، اظهار کرد: در راستای فعالیت مجموعه اوقاف باید بگویم، یکی از هدف های مجموعه اوقاف علاوه بر وظایف موجود پای کار بودن اقدامات فرهنگی و یاری رسان می باشد که از ابتدای سال، 250 هزار بسته معیشتی و یک هزار و 250 بسته تحصیلی بین نیازمندان توزیع شده است.

وی گفت: بیش از 560 مسجد و حسینیه در این سه شهرستان دشت ورامین در ایام محرم و صفر فعال بوده که 246 مسجد، 123 حسینیه و 198 موقوفه وجود دارند و مراسمات باشکوه مذهبی درآن ها برگزار شد، متاسفانه نیمی از این مساجد را به دلیل نبود ردیف بودجه نتوانستیم کمک مالی و اعتباری کنیم.

محمودی افزود: حفظ موقوفه پایه اصلی وظیفه اداره اوقاف می باشد که باید از دستگاه قضایی بابت حمایت ویژه که علیه سودجویان و موقوفه خواران در دستور کار قرار داده است کمال تشکر را داشته باشیم.

57 هکتار اراضی تصرف شده به چرخه مجدد وقف برگشت رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا بیان داشت: 57 هکتار ارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 250 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان دشت ورامین طی 6 ماه

توزیع 250 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان دشت ورامین طی 6 ماه