مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 08:102023-10-10بين الملل

برنامه ماهواره ای نظامی کره شمالی در فضا


کره شمالی سه شنبه اعلام کرد که برنامه ماهواره ای نظامی این کشور اقدامی برای مقابله با نظامی گری آمریکا در فضا است.

- ما اقدامی برای مقابله با نظامی گری آمریکا در فضاستکره شمالی: برنامه ماهواره ای نظامی ما اقدامی برای مقابله با نظامی گری آمریکا در فضاست تهران- ایرنا- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، ری سونگ جین که خبرگزاری رسمی کره شمالی از وی به عنوان پژوهشگر اداره ملی فناوری فضایی نام برد، آمریکا را به تلاش برای گسترش هژمونی نظامی در آسیا از طریق توسعه نیروهای فضایی متهم کرد.

وی در مقاله ای با عنوان استقرار نیروهای فضایی آمریکا با هدف جنگ تهاجمی پیشدستانه به اهداف سفر اخیر فرمانده نیروی فضای آمریکا به ژاپن و استقرار بخشی از نیروهای فضایی این کشور در کره جنوبی پرداخت.

ری با نام بردن از کره شمالی، روسیه و چین افزود: چنین اقداماتی چیزی نیست جز پوشش و استتاری برای لاپوشانی حمله پیشدستانه به کشورهای مستقل و ضدآمریکا.

وی تاکید کرد: اکنون که آمریکا با اعزام گسترده نیروهای فضایی به شبه جزیره کره و مجاورت آن به نظامی گری در فضا از طریق حمله هسته ای پیشدستانه تمایل پیدا کرده است توسعه برنامه فضایی از جمله ماهواره شناسایی نظامی یک گزینه راهبردی اجتناب ناپذیر به منظور تضمین منافع امنیتی و حق موجودیت جمهوری دموکراتیک خلق کره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ماهواره ای نظامی کره شمالی در فضا

برنامه ماهواره ای نظامی کره شمالی در فضا