مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 10:352023-10-04سياسي

جولان آرش های ارتش بر فراز منطقه رزمایش


در ادامه مراحل اصلی رزمایش مشترک پهپادی 1402 ارتش، عملیات انهدام اهداف راداری با بکارگیری پهپادهای ویژه ضد راداری با موفقیت تمرین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ علیرضا شیخ سخنگوی رزمایش مشترک پهپادی 1402 ارتش گفت: در ادامه اجرای مراحل اصلی و عملیاتی رزمایش مشترک پهپادی 1402 ارتش جمهوری اسلامی ایران، عملیات انهدام هدف راداری در منطقه عمومی رزمایش با بهره گیری از هوش مصنوعی با موفقیت اجرا شد.

وی ادامه داد: در این مرحله از رزمایش، با شناسایی هدف راداری، این هدف با موفقیت توسط پهپاد ضد راداری امید مورد اصابت قرار گرفت.

سخنگوی رزمایش مشترک پهپادی 1402 ارتش با تاکید بر اینکه در این رزمایش، از پهپادهای انهدامی آرش استفاده ویژه ای شده و این پهپادها اهداف دریایی و زمینی خود را به صورت گسترده و با موفقیت منهدم کردند، افزود: اجرای سناریوی پروازی از قبل طراحی شده، مورد هدف قرار دادن اهداف مشخص شده توسط پهپادهای انهدامی و رزمی و بکارگیری بمب ها و موشک های قابل نصب روی پهپادها، جمع آوری اطلاعات به صورت سیگنالی و استفاده از محموله های اپتیکی در گستره جغرافیای کشور از غرب، جنوب غرب، شمال شرق و منطقه اصلی رزمایش، بخشی از اقدامات نیروی های چهارگانه ارتش در این رزمایش بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان آرش های ارتش بر فراز منطقه رزمایش

جولان آرش های ارتش بر فراز منطقه رزمایش