مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 17:052023-10-22سياسي

خیابانی در شهر کرمان به نام غزه نام گذاری شد


با حضور نماینده حماس، خیابانی در شهر کرمان به نام غزه نام گذاری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، نماینده حماس در آیین نام گذاری خیابانی به نام غزه، کرمان را شهر مقاومت و شهر شهید قدس، حاج قاسم سلیمانی توصیف کرد و گفت: اگر شهید سلیمانی امروز حضور داشت، این اتفاق در فلسطین نمی افتاد؛ همیشه در خط اول بودند و انشاءالله شاگردانش این خط را ادامه دهند.

خالد قدومی، یادآور شد: این نام گذاری، ابتکار خیلی خوبی است و نقش جهاد تبیین و جنگ روایت را نشان می دهد؛ جهاد تبیین کمتر از مقاومت خشن هم نیست.

وی افزود: این مقطع تاریخی، تاریخ مقاومت مردم فلسطین را به دنیا یادآوری می کند به امید اینکه شاهد نابودی رژیم صهیونیستی باشیم.

نماینده حماس بیان کرد: طوفان الاقصی منتهی به بهار پیروزی است و این ایده مبتکرانه برای مردم غزه خیلی مهم است و می فهمند که تنها نیستند.

  شهردار کرمان نیز در ادامه داشت: با توجه به اتفاقات اخیر در غزه و حمله ددمنشانه رژیم اشغالگر صهیونیستی به غزه، شورای شهر و کمیته نام گذاری به سرعت یکی از خیابان های اصلی و کلیدی شهر کرمان را به نام غزه و چهارراه متصل به آن را نیز به نام غزه نام گذاری کردند.

سعید شعرباف اضافه کرد: در امتداد این خیابان، خیابان فلسطین قرار دارد که اتصال آن با خیابانی به نام غزه، اتفاق مبارکی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیابانی در شهر کرمان به نام غزه نام گذاری شد

خیابانی در شهر کرمان به نام غزه نام گذاری شد