مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 08:252023-10-14سياسي

شکرانه برداشت یاقوت های سرخ خراسان جنوبی با 5 روز جشن


دبیر جشنواره ملی زرشک در خراسان جنوبی از برگزاری جشنواره ملی زرشک با هدف کمک به رونق بازار این محصول از 29 مهر تا 3 آبان در چند شهر استان و با برنامه های متفاوت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، غلام حسین حسینی، دبیر جشنواره ملی زرشک در خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: جشنواره ملی زرشک با شعار زرشک خراسان جنوبی برای همه جهانیان از 29 تا 27 مهرماه در شهرستان های قاینات، بیرجند و سایر شهرستان ها و با حضور چهره های اقتصادی، سیاسی،کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

  رییس اتاق تعاون خراسان جنوبی افزود: مراسم افتتاحیه این جشنواره ملی 30 مهرماه در سالن دانشگاه آزاد اسلامی قاین همراه اجرای برنامه های فرهنگی و هنری، نمایشگاه جانبی، از جشنواره تا جشنواره و .

برگزار می شود.

حسینی معرفی زرشک به ایران و جهان، ایجاد شور، نشاط، امید و انگیزه در بین مردم استان به خصوص زرشک کاران، حوزه های وابسته به تولید زرشک، ایجاد انگیزه در مسئولان دولتی و بخش خصوصی و تعاونی کشور را اهداف برگزاری همایش برشمرد.

وی ادامه داد :تثبیت نقش هویتی زرشک در معرفی استان، تقویت بازار فروش، صادرات، ایجاد ارزش افزوده با رویکرد استفاده از ظرفیت بخش های اقتصادی، نمایشگاه های محصولات غذایی داخلی و خارج، استفاده از ظرفیت بسته بندی و برندسازی  ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکرانه برداشت یاقوت های سرخ خراسان جنوبی با 5 روز جشن

شکرانه برداشت یاقوت های سرخ خراسان جنوبی با 5 روز جشن