مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 22:202023-10-18اقتصادي

114 پروژه ورزشی در هفته تربیت بدنی به بهره برداری می رسد


مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: 114 پروژه ورزشی با اعتباری بالغ بر246 میلیارد تومان در هفته تربیت بدنی و ورزش به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مظفر مهری خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان امروز در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب که با پیگیری نمایندگان استان و استاندار، در سال جاری اعتبارات اداره ورزش افزایش داشته است، گفت:167 میلیارد تومان اعتبارات استانی به اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان افزوده شده است که نسبت به سال گذشته رشد اعتباری دو برابری را نشان می دهد.

وی اجرای 60 برنامه فرهنگی، 50 برنامه همگانی، 140 برنامه قهرمانی، اجرای 10 پروژه در بخش جوانان را از دیگر برنامه های اداره کل ورزش و جوانان در هفته تربیت بدنی عنوان کرد و افزود: همچنین دیدار روسای هیاتها و مسئولان ورزش استان با نماینده ولی فقیه، حضور قهرمانان ملی در مدارس استان، تجلیل از پیش کسوتان  و قهرمانان، از دیگر برنامه های ما در این هفته به شمار می رود.

خادمی، فرآیند تکمیل و افتتاح کلیه پروژه های ورزشی هفته تربیت بدنی را از 26 مهر تا زمان سفر رییس جمهور عنوان کرد و گفت: افتتاح 6 پروژه چمن بزرگ مصنوعی، 4 زمین چمن طبیعی بزرگ فوتبال، احداث پیست تارتان، احداث چمن مصنوعی در 94 روستای استان و احداث 29 سالن ورزشی را در دست اجرا داریم که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

114 پروژه ورزشی در هفته تربیت بدنی به بهره برداری می رسد

114 پروژه ورزشی در هفته تربیت بدنی به بهره برداری می رسد