مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 03:552023-10-06بين الملل

ترامپ: منتظر عذرخواهی بایدن می مانم


بعد از آنکه رسانه ها گزارش دادند جو بایدن به سمت سیاست های ضدمهاجرتی سلف خود چرخش کرده دونالد ترامپ خواستار عذرخواهی او شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بعد از آنکه جو بایدن، رییس جمهور آمریکا بر خلاف وعده های انتخاباتی خود تصمیم گرفت سیاست دونالد ترامپ ، رییس جمهور سابق این کشور در احداث دیوار مرزی در جنوب ایالت تگزاس را برای جلوگیری از ادامه ورود مهاجران ادامه دهد ترامپ خواستار عذرخواهی بایدن شد.

ترامپ در شبکه اجتماعی خود تروث سوشال نوشت: آیا جو بایدن بابت اینهمه وقت تلف کردن برای انجام اقدامات لازم  و بابت پر کردن کشورمان از 15 میلیون مهاجر غیرقانونی ازمن عذرخواهی خواهد کرد؟ منتظر عذرخواهی او می مانم.

روز پنجشنبه رسانه های آمریکا گزارش دادند با موافقت وزارت امنیت داخلی آمریکا نزدیک به 20 مایل (معادل 32 کیلومتر) دیوار در شهرستان استار که در نزدیکی مرز با مکزیک قرار دارد ساخته خواهد شد.

احداث دیوار در نزدیکی مرز مکزیک یکی از اصلی ترین محورهای سیاست دونالد ترامپ بود که با مخالفت های شدید سیاستمداران حزب دموکرات از جمله جو بایدن روبرو شده بود.

بایدن سال 2020 وعده داد در صورتی که در انتخابات پیروز شود حتی یک وجب دیگر به دیواری که در دولت ترامپ ساخته شده بود اضافه نخواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: منتظر عذرخواهی بایدن می مانم

ترامپ: منتظر عذرخواهی بایدن می مانم