مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 17:452023-10-02حوادث

دستگیری 2 وکیل قلابی در مازندران


دو کلاهبردار حرفه ای که با جعل عنوان وکیل و ادعای نفوذ در دستگاه قضایی از مردم اخاذی می کردند، توسط ماموران حفاظت و اطلاعات دادگستری استان شناسایی و دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل دادگستری مازندران، حجت الاسلام محمدصادق اکبری رییس کل دادگستری مازندران از دستگیری دو کلاهبردار حرفه ای که با جعل عنوان و ادعای نفوذ در دستگاه قضایی از مردم اخاذی می کردند، توسط ماموران حفاظت و اطلاعات دادگستری استان خبر داد.

وی گفت: با گزارش و شکایت مردمی از دو نفر که با جعل عنوان و معرفی خود به عنوان وکیل دادگستری مبادرت به کلاهبرداری کرده بودند، موضوع از سوی حفاظت و اطلاعات دادگستری استان مازندران مورد پیگیری قرار گرفت.

رییس کل دادگستری مازندران ادامه داد: با اقدام به موقع ماموران حفاظت و اطلاعات دادگستری استان و پیگیری های صورت گرفته، متهمین دستگیر و بر اساس مدارک موجود در پرونده، اظهارات شکات و مالباختگان و تحقیقات ابتدایی، مشخص شد افراد مذکور به دروغ خود را به عنوان وکیل دادگستری معرفی کرده و با استفاده از سادگی برخی مراجعین و ظاهرسازی و ادعای اینکه می توانند با نفوذ در پرونده ها نزد مراجع انتظامی و مقامات قضایی مسیر و روند پرونده را تغییر دهند، مبالغ قابل توجهی را نیز به عنوان حق الوک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 2 وکیل قلابی در مازندران

دستگیری 2 وکیل قلابی در مازندران