مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 17:002023-10-18بين الملل

شب گذشته تمام بشریت هلوکاست واقعی را در بیمارستان المعمدانی به چشم دید


حمله به بیمارستان عبور از همه خط قرمزهای قانونی، بین المللی و انسانی است، شب گذشته تمام بشریت هلوکاست واقعی را در بیمارستان المعمدانی به چشم دید.

- یحیی کمالی پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با تسلیت شهادت کودکان و مادران مظلوم فلسطینی در بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه توسط رژیم صهیونیستی و محکوم کردن این نسل کشی اظهار داشت: در تمامی منشورهای حقوقی بین المللی چنین اقدامی محکوم و بمباران بیمارستان المعمدانی عبور از تمامی خط قرمزهای حقوقی و بین المللی است.

فعال سیاسی شهرستان جیرفت با اشاره به ماده 18 کنوانسیون شماره 4 ژنو در مصون بودن بیمارستان ها و مراکز درمانی گفت: در کنوانیسون ژنو صراحتا به این موضوع اشاره شده بیمارستان های غیرنظامی که برای مراقبت از مجروحان و بیماران، بیماران ناتوان و موارد مرتبط تشکیل شده اند، در هیچ شرایطی نباید هدف حمله قرار گرفته و باید مورد احترام و محافظت طرف های درگیر باشند.

وی در ادامه با بیان مخالفت اساسنامه دیوان کیفری بین الملل با هر گونه ممانعت از فعالیت های پزشکی، افزود: در پروتکل دوم الحاقی به صراحت به این موضوع اشاره شده است که واحدهای پزشکی نباید مورد حمله قرار گیرند و این قاعده حقوق بین المللی عرفی هم در مورد درگیری های مسلحانه بین الملی و هم در مورد درگیری های مسلحان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب گذشته تمام بشریت هلوکاست واقعی را در بیمارستان المعمدانی به چشم دید

شب گذشته تمام بشریت هلوکاست واقعی را در بیمارستان المعمدانی به چشم دید