مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 14:352023-09-25سياسي

توضیحات ذوالنور درباره آتش زدن برجام در دولت قبل


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری امروز (دوشنبه 3 مهر ماه) در جمع خبرنگاران درباره روند مذاکرات احیای برجام، - نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: اولاً مبنای کار بنده برای آتش زدن برجام این بود که زمانی که ترامپ در زمان تبلیغات ریاست جمهوری خود راجع به برجام صحبت می کرد گفت ما برجام را پاره می کنیم که در همان زمان مقام معظم رهبری فرمودند اگر آن ها برجام را پاره کنند، ما آن را آتش می زنیم.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری امروز (دوشنبه 3 مهر ماه) در جمع خبرنگاران درباره روند مذاکرات احیای برجام، اظهار داشت: بعد از گذشت چندین سال از انعقاد برجام کاملاً مشخص شد کسانی که نسبت به برجام حرف و نظر منفی داشتند، حق با آنان بود چرا که آن برجامی که بدون ضمانت تعقیب می شد، از همان زمان معلوم بود که خروجی خاصی نخواهد داشت چرا که هزینه ای برای طرف مقابل در آن تعریف نشده بود.

وی بیان کرد: بر این اساس شاهد بودیم که ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا با یک لگد کاخ برجام را خراب کرد و رفت.

آیا ما در آن مقطع می توانستیم کاری کنیم؟ از سوی دیگر ما همه تعهدات خود را اجرا کردیم و هیچ کسی نمی تواند بگوید که جمهوری اسلامی ایران نسبت به تعهداتش کوتاهی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات ذوالنور درباره آتش زدن برجام در دولت قبل

توضیحات ذوالنور درباره آتش زدن برجام در دولت قبل