مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 21:202023-10-16بين الملل

وزیر امور خارجه پاکستان: کوچ دادن فلسطینی ها به مثابه نسل کشی است


وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به تماس تلفنی «جلیل عباس جیلانی» وزیر امور خارجه پاکستان در خصوص آخرین تحولات فلسطین و تشدید حملات علیه غیر نظامیان در غزه به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

- وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به تماس تلفنی جلیل عباس جیلانی وزیر امور خارجه پاکستان در خصوص آخرین تحولات فلسطین و تشدید حملات علیه غیر نظامیان در غزه به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیرعبداللهیان با تشکر از مواضع وزیر امور خارجه پاکستان درخصوص تحولات جاری در فلسطین و غزه اظهار کرد: رژیم کودک کش اسراییل به دلیل ناتوانی برای مقابله با مقاومت، به قتل عام کودکان و غیرنظامیان روی آورده است.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: تلاش رژیم صهیونیستی برای کوچاندن اهالی غزه جنایت دیگریست که تل آویو پیگیری می کند.

امیرعبداللهیان افزود: زمان برای راه حل های سیاسی روبه پایان است و گسترش احتمالی جنگ در دیگر جبهه ها به مرحله اجتناب ناپذیر نزدیک می شود.

وزیر امور خارجه پاکستان نیز در این گفتگوی تلفنی ضمن اعلام آمادگی جهت حضور در نشست شورای اجرایی سازمان همکاری های اسلامی در خصوص ضرورت تشریک مساعی کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی به منظور تسهیل آتش بس فوری میان طرف های درگیر و گشودن کریدورها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر امور خارجه پاکستان: کوچ دادن فلسطینی ها به مثابه نسل کشی است

وزیر امور خارجه پاکستان: کوچ دادن فلسطینی ها به مثابه نسل کشی است