مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 08:552023-09-23سياسي

پیام وزیر علوم در آغاز سال تحصیلی جدید


به گزاشر گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد علی زلفی گل، وزیر علوم به مناسبت آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی پیامی صادر کرد که به شرح ذیل است: - وزیر علوم گفت: مصمم تر و مسئولانه تر از پیش، در استقرار عدالت آموزشی خواهیم کوشید.

به گزاشر گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد علی زلفی گل، وزیر علوم به مناسبت آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی پیامی صادر کرد که به شرح ذیل است:بسم الله الرحمن الرحیمبانگ اذانِ آگاهی از مناره های مهر برخاسته است.

از چشمه ی زلال معرفت، وضو خواهیم ساخت و قامت به ستایش پروردگاری می بندیم که سخاوتمندانه، دانایی را به انسان ارزانی داشت و بدین نشان او را اشرف مخلوقات نامید که بیاموزد و بیاموزاند تا راستی و رستگاری، مقصد و مقصود جهان باشد.

هم صدا با فرزندان برومند ایران اسلامی، بانگ برمی آوریم حی علی خیرالعمل و چشم امید داریم که در جدال با جهل و جهاد دانش، مشمول این مرحمت حضرت حق شویم که: هَلْ یَسْتَوِی الَّذِینَ یَعْلَمُونَ وَالَّذِینَ لَایَعْلَمُونَ إِنَّمَا یَتَذَکَّرُ أُولُوالْأَلْبَاب .

در آستانه بهار تحصیلی، به شور و شوق، از حریم قدسی دانش، غبار برمی گیریم و در استقبال از آینده سازان این دیار کهن، اسپند دود خواهیم کرد تا در عرصه ها ی تربیتی و صحنه ها ی صعود علمی و می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام وزیر علوم در آغاز سال تحصیلی جدید

پیام وزیر علوم در آغاز سال تحصیلی جدید