مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 12:402023-10-02اقتصادي

تراکنش های نامتعارف عامل کاهش سهمیه آرد ابرکوهی ها


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان یزد گفت: در شهرستان ابرکوه 19 نانوایی با کسر سهمیه مواجه شدند که تراکنش های نامتعارف عامل کاهش آن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ابرکوه، بیست و پنجمین کارگروه آرد و نان شهرستان با حضور مدیرکل غله و خدمات بازرگانی، مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی و همچنین اعضای این کارگروه در محل فرمانداری با محوریت رسیدگی به مشکلات صنف نانوا، برگزار شد.

سید جلال موسوی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی جهاد کشاورزی استان یزد، در مورد کسر شدن سهمیه برخی نانوایی ها در این شهرستان، اظهار کرد: تراکنش های نامتعارف عامل کاهش سهمیه تعداد 19 نانوایی در شهرستان ابرکوه است.

وی آموزش را عامل مهمی برای جلوگیری از کاهش سهمیه نانوایان عنوان کرد و افزود: 40 درصد از نانوایان استان، مشکل انحراف از سهمیه دارند که علت آن عدم آگاهی و شناخت نانوا از ساز و کار سامانه نانینو است.

موسوی همچنین در رابطه با شرایط مرخصی صنف نانوا، تصریح کرد: درخواست مرخصی نانوایان درصورتی که پیش بینی شده باشد، قبل از بیستم هر ماه باید در سامانه ثبت شود.

مجتبی آغاز مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان یزد نیز در این باره تأکید کرد: مدیریت سهمیه آرد توسط نانوا بسیار مهم بوده و انحراف از آن موجب بروز مشکلات بسیاری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراکنش های نامتعارف عامل کاهش سهمیه آرد ابرکوهی ها

تراکنش های نامتعارف عامل کاهش سهمیه آرد ابرکوهی ها