مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 19:302023-10-06سياسي

از افزایش حجم مبادلات تجاری تا تلاش برای استرداد زندانیان


قالیباف پس از بازگشت به تهران در تشریح نتایج سفر هیأت پارلمانی ایران به امارات از نقش آفرینی پارلمان ها برای بهبود روابط سیاسی و اقتصادی و افزایش حجم مبادلات تجاری گفت.

- قالیباف پس از بازگشت به تهران در تشریح نتایج سفر هیأت پارلمانی ایران به امارات از نقش آفرینی پارلمان ها برای بهبود روابط سیاسی و اقتصادی و افزایش حجم مبادلات تجاری گفت.

همچنین رییس مجلس از تلاش های صورت گرفته در این سفر برای استرداد زندانیان و رفع مشکلات مرزنشینان و تردد ملوانان و لنج داران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خانه ملت، محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی که عصر امروز (جمعه 14 مهر ماه1402) ابوظبی را به مقصد تهران ترک کرده بود، دقایقی قبل وارد فرودگاه مهرآباد شد و پس از استقبال رسمی مصری نایب رییس مجلس شورای اسلامی و حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در کنفرانس خبری به تشریح دستاوردهای سفر دو روزه خود به پایتخت امارات متحده عربی پرداخت.

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این سفر به دعوت رسمی رییس مجلس ملی امارات متحده عربی انجام شد، گفت: در این سفر ملاقات های مهمی با رییس دولت امارات متحده عربی، معاون نخست وزیر و رییس مجلس ملی این کشور درباره مسائل مختلف از جمله در حوزه اقتصادی صورت گرفت؛ همچنین نشستی با مسئولان کنسولی، تجار ایرانی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از افزایش حجم مبادلات تجاری تا تلاش برای استرداد زندانیان

از افزایش حجم مبادلات تجاری تا تلاش برای استرداد زندانیان