مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 12:402023-09-25اقتصادي

طالبان زمردهای پنجشیر را آب کرد


طالبان در اوایل ماه اسد سال جاری کار استخراج معدن زمرد را در ولسوالی حصه اول ولایت پنجشیر آغاز کرده است اعلام کردند که به 200 معدن کار زمرد جواز میدهند؛ - که بر اساس ارقام طالبان 750 معدن زمرد در پنجشیر به ثپت رسیده و از این میان 500 معدن فعال است.

آماج نیوز نوشت: وزارت معادن و پترولیم تحت مدیریت طالبان اعلام کرده که یک هزار و 24 قیراط زمرد استخراج شده از ولایت پنجشیر را به ارزش 131 هزار و 400 دلار امریکایی فروخته است.

  این وزارت خانه طالبان امروز با نشر پیامی در شبکه ایکس اعلام کرده است که این مقدار زمرد از طریق مزایده و با حضور مقام های محلی این گروه در ولایت پنجشیر فروخته شده است.

  در همین حال شاه ملنگ روح الله، معاون والی طالبان در این ولایت با اظهار این که استخراج زمرد پنجشیر قانونی است افزود: برای دومین بار زمرد پنجشیر در یک مزایده به فروش رسید که بیش از 1492 کریت زمرد بوده است.

  گفتنی است که طالبان در اوایل ماه اسد سال جاری کار استخراج معدن زمرد را در ولسوالی حصه اول ولایت پنجشیر آغاز کرده است اعلام کردند که به 200 معدن کار زمرد جواز میدهند؛ که بر اساس ارقام طالبان 750 معدن زمرد در پنجشیر به ثپت رسیده و از این میان 500 معدن فعال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طالبان زمردهای پنجشیر را آب کرد

طالبان زمردهای پنجشیر را آب کرد