مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 12:202023-10-09اقتصادي

اشتغالزایی برای 789 نفر از مددجویان زندان های استان قزوین


رییس کل دادگستری کل استان قزوین از اشتغال 789 نفر از مددجویان در کارگاه های اشتغالزایی زندان در 6 ماه نخست سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علی شعبانی اظهار کرد: ایجاد اشتغال برای زندانیان و کمک به عدم بازگشت آن ها به سمت ارتکاب جرم یک اقدام عملی در راستای کاهش جمعیت کیفری زندان ها و پیشگیری از وقوع جرم است.

وی ادامه داد: بر اساس سند تحول قضایی علاوه بر کاهش جمعیت زندان ها باید برای مهارت آموزی و اشتغال زایی در زندان برنامه ریزی کنیم تا ضمن افزایش درآمد زندانیان و خانواده آنان سهمی در تولید کشور ایفا داشته باشیم.

رییس کل دادگستری کل استان قزوین افزود: اشتغال در زندان نقش موثری در کاهش بزهکاری و تغییر سبک زندانیان دارد و این شرایط را فراهم می کند تا مددجو پس از آزادی نیز با مهارتی که در کارگاه های زندان کسب کرده برای خود فعالیت اقتصادی را بیاندازد.

شعبانی گفت: دستگاه قضایی و مجموعه زندان های استان برای تحقق این امر با فراهم کردن بستر های لازم تلاش کرده تا زمینه اشتغال زندانیان واجد شرایط را مهیا کند که نتیجه این اقدامات اشتغال 789 نفر زندانی در 6 ماه نخست سال جاری در استان می باشد.

وی تصریح کرد: از این تعداد 408 نفر در کارگاه های زندان 164 نفر، اعزام به کار و 217 نفر اشتغال نشسته 217 فعالیت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی برای 789 نفر از مددجویان زندان های استان قزوین

اشتغالزایی برای 789 نفر از مددجویان زندان های استان قزوین