مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 16:152023-09-24سياسي

دولت سیزدهم انقلابی ترین دولت تاریخ پس از انقلاب اسلامی است


رییس هیات موسس جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی کشور گفت: در دولت آقای رییسی تحولات خوبی در کشور ایجاد شده و می توان گفت دولت سیزدهم انقلابی ترین دولت تاریخ پس از انقلاب اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، عبدالرحمن معاشر در نشست هم اندیشی شورای مرکزی جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی کردستان که در سالن جلسات اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج برگزار شد، اظهار داشت: در زمان جنگ های جهانی، ایران در درگیری ها بی طرف بود ولی هر بار ایران را تسخیر کردند و با ما درگیر شدند و در هر دو مرحله ایران اشغال شد و تسخیر نظامی کرد.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی ها و دشمنان، ایران یکپارچه را یک تهدید برای خود می دانند، افزود: به همین دلیل سعی داشتند ایران بزرگ را تفکیک کنند.

معاشر با طرح این سوال که چرا باید برای ایران چنین حساسیت هایی وجود داشته باشد، افزود: در تمام نقاط کشور منابع عظیمی از معادن گازی و نفتی و .

داریم به همین خاطر است  همه می خواهند اینجا را تصرف کنند و این گنج ها را تصاحب کنند.

رییس هیات موسس جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی کشور تاکید کرد: موضوع این است دشمن می خواهد ایران را به قطعات کوچک تقسیم کنند اما امروز به برکت جمهوری اسلامی، آنچنان قدرتمند هستیم که در زمان تعرض به ایران با پاسخ کوبنده مواجه خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم انقلابی ترین دولت تاریخ پس از انقلاب اسلامی است

دولت سیزدهم انقلابی ترین دولت تاریخ پس از انقلاب اسلامی است