مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 10:452023-10-22اقتصادي

روزشمار پایان یک ممنوعیت دو ساله؛ آب های جنوبی در معرض تکرار حواشی!


دو سال پیش در چنین روزهایی، ممنوعیتی در کشورمان به تصویب رسید و ابلاغ شد که اگرچه تردید هایی در خصوص آن وجود داشت، اما موجبات خوشحالی بسیاری را فراهم آورد.

- ممنوعیتی که با سختی بسیار وضع گردید، در آستانه اتمام است و تقریبا هیچ اطلاعی از آینده آن نداریم و نمی دانیم پایان یافته تلقی می شود یا تمدید خواهد شد؟! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دو سال پیش در چنین روزهایی، ممنوعیتی در کشورمان به تصویب رسید و ابلاغ شد که اگرچه تردید هایی در خصوص آن وجود داشت، اما موجبات خوشحالی بسیاری را فراهم آورد.

ممنوعیتی که مشخص نیست چرا دو ساله در نظر گرفته شد، اما از آن مهم تر، فرجام آن است که حالا سوال برانگیز شده است؛ اینکه آیا این ممنوعیت، اقدامی موقتی و گذرا بوده که به پایان خواهد رسید یا نه، تدبیری بوده که می بایست تداوم بیابد و چه بسا مدت در نظر گرفته شده برایش، اقدامی در راستای ارزیابی های بیشتر بوده است.

صحبت درباره صید ترال است که احتمالا به واسطه سروصدای زیادی که به پا کرده و در شبکه های اجتماعی نیز بازتاب وسیعی یافته بود، برای بسیاری از ایرانیان، حتی آن هایی که آب های جنوبی را ندیده و کمترین آشنایی با صید و صیادی هم ندارند، آشناست؛ همان روش صیدی که در آن از تور های بزرگ و قیف مانندی استفاده می شود که در ترالِ کف، روی بستر دریا قرار می گیرد و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزشمار پایان یک ممنوعیت دو ساله؛ آب های جنوبی در معرض تکرار حواشی!

روزشمار پایان یک ممنوعیت دو ساله؛ آب های جنوبی در معرض تکرار حواشی!