مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 00:202023-10-02فرهنگي

اشک های کارگردان «همسران» برای فردوس کاویانی/ نمی خواست مشهور شود!


نمی خواست «آقا کمال» قصه این قدر معروف شود که همه او را بشناسند! خواهش می کرد که تئاتری بماند و در قاب تلویزیون مطرح نشود اما نمی شد کاری کرد؛ - اشک های کارگردان همسران برای فردوس کاویانی/ نمی خواست مشهور شود! نمی خواست آقا کمال قصه این قدر معروف شود که همه او را بشناسند! خواهش می کرد که تئاتری بماند و در قاب تلویزیون مطرح نشود اما نمی شد کاری کرد؛ آنقدر مهربان، بی آلایش و شیرین بود که دست آخر هم همسران کار خودش را کرد و به واسطه همین سریال در دل مردم نشست.

بیژن بیرنگ ـ کارگردان سینما و تلویزیون ـ در گفت وگویی با ایسنا از خاطرات فردوس کاویانی در سریال همسران و محبوبیت این بازیگر به واسطه بازی در این مجموعه گفت.

بیرنگ که با صدایی گرفته از رفتن همیشگی فردوس کاویانی غمگین بود، به یادآوری خاطراتی از این هنرمند باسابقه سینما، تئاتر و تلویزیون می پردازد و می گوید: فردوس کاویانی موجود غریبی بود.

علاقه زیادی به تئاتر داشت.

او در سریال همسران خیلی موفق شد و گاهی می آمد و به من می گفت بیژن، امکانش هست مرا کمرنگ تر بنویسی که زیاد دیده نشوم چون می خواهم تئاتر کار کنم و وقتی به صحنه تئاتر می روم همه مرا به اسم کمال می شناسند! و ما نمی توانستیم کاری کنیم، مگر می شود قهرمان یک سریال معروف نشود؟! خدا رحمتش کند مدام به من می گفت حالا یه کاریش بک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشک های کارگردان «همسران» برای فردوس کاویانی/ نمی خواست مشهور شود!

اشک های کارگردان «همسران» برای فردوس کاویانی/ نمی خواست مشهور شود!