مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 13:352023-10-02سياسي

وقف در امور مسکن، دارو و درمان و ازدواج ضروری است


رییس اداره اوقاف و امور خیریه ساوه گفت: وقف در امور مسکن، دارو و درمان و ازدواج از سوی واقفان ضروری است و این مهم به عنوان نیازهای روز جامعه می تواند مورد توجه واقفان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه؛ حجت الاسلام سعید عطالهی در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت گرامیداشت دهه وقف افزود: در سال های گذشته رویکرد توجه واقفان به مناسبت های مذهبی و دینی مانند برگزاری مراسم سوگواری امام حسین (ع) و اهل بیت (ع) بود که می طلبد با توجه به نیاز جامعه در بخش های دیگری هم خیرین وارد شوند.

وی اظهار کرد: با توجه به شرایط شهرستان ساوه نیاز است تا واقفان در امر تامین مسکن، ازدواج جوانان و دارو و درمان بیماران وارد شوند تا در این امر خدا پسندانه شریک شوند.

وی بیان کرد: انتظار می رود تا نیات واقفان جدید به این سمت هدایت شوند تا شاهد عدالت اجتماعی بهتری در میان اقشار مختلف جامعه باشیم.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه ساوه گفت: در یک سال اخیر از محل درامدهای موقوفات و کمک های مردمی شاهد اجرای طرح یار دوازدهم ماهانه حدود 300 تا 350 بسته معیشتی تهیه و در اختیار افراد بی بضاعت قرار داده شده است.

حجت الاسلام سعید عطالهی افزود: در این مدت نسبت به تهیه جهیزیه نوعروسان، اهدای کتاب، خرید پوشاک و غذای گرم  با 220 میلیارد ریال اعتبار اقدام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقف در امور مسکن، دارو و درمان و ازدواج ضروری است

وقف در امور مسکن، دارو و درمان و ازدواج ضروری است