مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 14:102023-10-02بين الملل

مسکو: روند پذیرش اعضای جدید بریکس زیاد طول نخواهد نکشید


معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که روند پذیرش رسمی اعضای جدید در سازمان بریکس خیلی طول نخواهد نکشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سرگیی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه در حاشیه نشست پارلمانی روسیه و آمریکای لاتین تاکید کرد که پذیرش رسمی اعضای جدید در بریکس خیلی طول نخواهد کشید.

براساس گزارش خبرگزاری تاس، وی گفت: من  فکر می کنم که انطباق بریکس با اعضای جدید و یافتن حوزه های همکاری جدید زمان زیادی نخواهد برد.

اینکه در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد و اینکه آیا گسترش حوزه های همکاری بیشتری وجود خواهد داشت یا خیر تنها مربوط به مساله زمان است.

به گفته ریابکوف، چندین کشور در تلاش برای پیوستن به بریکس هستند و ما از اضافه شدن کشورهای جدید به این سازمان حمایت می کنیم.

مسکو در حال حاضر میزبان نشست پارلمانی این کشور با کشورهای آمریکای لاتین است که از 29 سپتامبر تا 2 اکتبر به طول خواهد انجامید.

قانونگذارانی از کشورهای آمریکای لاتین و حوزه کاراییب، متخصصان، دیپلماتها درباره طیف گسترده ای از موضوعات در حوزه بین الملی پارلمانی در این نشست به بحث و رایزنی با یکدیگر خواهند پرداخت.

 روسیه قرار است در سال 2024 ریاست بریکس را برعهده بگیرد و مقام ارشد روس، روز دوشنبه (امروز)  درباره دستورکار پیش روی مسکو برای ریاست بر این گروه اظها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: روند پذیرش اعضای جدید بریکس زیاد طول نخواهد نکشید

مسکو: روند پذیرش اعضای جدید بریکس زیاد طول نخواهد نکشید