مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 22:252023-10-03بين الملل

جهاد اسلامی: پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی طول نخواهد کشید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز سه شنبه در واکنش به جنایات صهیونیست ها در قدس اشغالی و الخلیل تأکید کرد که رژیم اشغالگر قدس، - جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی طول نخواهد کشید، تأکید کرد که این رژیم به دنبال یک جنگ مذهبی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز سه شنبه در واکنش به جنایات صهیونیست ها در قدس اشغالی و الخلیل تأکید کرد که رژیم اشغالگر قدس، به تعدی به ملت و مقدسات فلسطین ادامه می دهد.

خبرگزاری سوا به نقل از جهاد اسلامی گزارش داد، ممانعت از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی نشانگر دیدگاه واضح صهیونیست ها است تا جنگ سیاسی را به صورت هدفمند، به سمت جنگ مذهبی تبدیل کند.

جنبش جهاد اسلامی با اشاره به اینکه پاسخ ملت و مقاومت فلسطین به جنایات صهیونیست ها طولی نخواهد کشید، تصریح کرد: این تجاوزات باعث نخواهد شد مردم فلسطین از مقدسات خود دست بکشند.

جهاد اسلامی با بیان اینکه دفاع از مقدسات، یک وظیفه شرعی و ملی است که متعهد به آن هستیم، خاطر نشان کرد: امت اسلامی هم باید برای تقویت ایستادگی ملت فلسطین در برابر تروریسم صهیونیستی، به مسئولیت خود عمل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد اسلامی: پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی طول نخواهد کشید

جهاد اسلامی: پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی طول نخواهد کشید