مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 21:302023-09-25حوادث

دستگیری 10 مرد و زن در یک میهمانی مختلط شبانه


فرمانده انتظامی تفرش استان مرکزی با اشاره به دستگیری 10 مرد و زن در یک میهمانی مختلط شبانه در یکی از روستاهای این شهرستان، از پلمب محل برگزاری این مراسم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سعید فراهانی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی تفرش، در پی رصد اطلاعاتی انجام شده از برگزاری یک میهمانی مختلط شبانه در یکی از روستاهای این شهرستان مطلع شدند.

وی به دستگیری 10 مرد و زن در این میهمانی مختلط شبانه اشاره و خاطر نشان کرد: به دستور مقام قضایی، محل برگزاری این میهمانی پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تفرش در پایان با تأکید بر وظیفه قانونی پلیس در دفاع از ارزش های اسلامی و اخلاقی در جامعه افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات پلیسی پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

 توقیف محموله پارچه در محلات فرمانده انتظامی شهرستان محلات از توقیف 140طاقه انواع پارچه خارجی قاچاق، به ارزش تقریبی 13 میلیارد ریال در شهرستان محلات خبر داد.

سرهنگ رضا جنتی در تشریح این خبر بیان کرد: در تداوم طرح های عملیاتی پلیس، مأموران انتظامی شهرستان محلات، در تحقیقاتی از تردد یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق در سطح محورهای مواصلاتی این شهرستان با خبر شده و بلافاصله برنامه ریزی لازم را برای شنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 10 مرد و زن در یک میهمانی مختلط شبانه

دستگیری 10 مرد و زن در یک میهمانی مختلط شبانه