مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 10:252023-10-21حوادث

ایمنی بازارچه حصیرآباد اهواز باید بررسی شود/ کسبه ایمن سازی نکرده اند


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به آتش سوزی شب گذشته در بازارچه حصیرآباد، بر لزوم بررسی ایمنی مغازه ها و فضای این بازارچه تاکید کرد.

- ابراهیم قنبری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: شامگاه جمعه (28 مهرماه) از طریق تماس با سامانه 125 این سازمان، گزارش وقوع آتش سوزی در دو مغازه و دو انبار وسایل یونیک فولیکا و وسایل خانگی در بازارچه حصیرآباد اهواز اطلاع رسانی شد.

وی با اشاره به جلوگیری از سرایت آتش به مغازه های دیگر افزود: در پی این حادثه پنج خودرو و 12 آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند که با اقدام به موقع آتش نشانان، آتش در 25 دقیقه و با کمترین خسارت، مهار شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با بیان اینکه در پی این حادثه یک آتش نشان مصدوم شد که توسط اورژانس یه بیمارستان اعزام شد، گفت: علت حادثه و میزان خسارات وارد شده در حال بررسی است.

ایمنی ضعیف بازارچه حصیرآباد وی بیان کرد: به نظر می رسد وضعیت ایمنی بازارچه حصیرآباد ضعیف است و با توجه به قدمت و سن ساختمان ها و جدی نگرفتن ایمن سازی توسط کسبه، باید بازدید و بررسی از آن انجام شود و کسبه هم به رعایت نکات اولیه ایمنی مانند سیم کشی برق، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفای حریق و ایجاد فضای کافی برای تردد در مغازه دقت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمنی بازارچه حصیرآباد اهواز باید بررسی شود/ کسبه ایمن سازی نکرده اند

ایمنی بازارچه حصیرآباد اهواز باید بررسی شود/ کسبه ایمن سازی نکرده اند