مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 13:402023-10-17سياسي

رسانه های ما یا خیلی عالم اند یا اساسا پرت از ماجرا!


نصیری کارشناس سواد رسانه اظهار داشت: با این همه عِده و عُده و نیروهای فکری ای که ما در حوزه رسانه داریم، همیشه از رسانه ضربه خورده ایم.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - پایگاه خبری تحلیلی رادیو گفت وگو نوشت: قسمت چهارم از فصل هشتم برنامه ساعت بیست و چهار و یک دقیقه در گفت و گو با دکتر علیرضا داودی (کارشناس ارشد رسانه و علوم شناختی) و دکتر معصومه نصیری (کارشناس سواد رسانه ) به بررسی رسانه و رفتارسازی شناختی پایه، سازمان رفتاری و رفتارسازی مبارزه طلبانه و سرسخت گرایانه پرداخت.

تاثیر رسانه بر حوزه ساخت رفتار حسین زاده -کارشناس مجری: رسانه چگونه می تواند رفتاری را تولید کند یا بسازد که آن رفتار منبعث از شناخت و ادراک باشد؟ نصیری: در لایه ها و ساحت های مختلف کارکرد رسانه قاعدتاً ساخت رفتار، نوع تفکر و همه آنچه که ذیل حوزه شناخت به آن می پردازیم تأثیر گذار است، می تواند ضریب دهنده، کاهنده و افزایش دهنده باشد.

قاعدتاً در حوزه تولید پیام، عناصر و نقطه گذاری هایی که در فضای رسانه شکل می گیرد این کار را با ظرافت و با دقت خاص خودش انجام می دهد.

امروزه در سطح دنیا مخصوصاً جامعه ما که بارگذاری های رسانه ای و محتوایی خاص برای آن شکل می گیرد حوزه ساخت رفتار را به شدت تحت تأثیر خودش قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های ما یا خیلی عالم اند یا اساسا پرت از ماجرا!

رسانه های ما یا خیلی عالم اند یا اساسا پرت از ماجرا!