مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 11:152023-10-17سياسي

هجدهمین گردهمایی بین المللی ترویج زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه باهنر کرمان


عضو گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: هجدهمین گردهمایی بین المللی ترویج زبان و ادبیات فارسی 23 تا 28 بهمن ماه امسال به میزبانی دانشگاه باهنر کرمان برگزار خواهد شد.

- ایسنا/کرمان عضو گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: هجدهمین گردهمایی بین المللی ترویج زبان و ادبیات فارسی 23 تا 28 بهمن ماه امسال به میزبانی دانشگاه باهنر کرمان برگزار خواهد شد.

حامد حسینخانی صبح امروز 25 مهرماه در نشست خبری اظهار کرد: زبان فارسی بخش مهم هویت ملی ماست و همه دستگاه ها، نهادها و آحاد جامعه این رسالت را دارند که در حفظ و تقویت قلمرو زبان و ادبیات فارسی تلاش کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید این میراث مهم و عنصر بزرگ هویتی را پاس بداریم و به نسل آینده منتقل کنیم، افزود: وظیفه دانشگاه ها در این حوزه بزرگتر و پراهمیت تر است و در همین راستا اساتید رشته زبان و ادبیات فارسی تلاش و همت کرده و مقالات و کتاب های فراوانی در گستره دانش و علوم ادبی نوشته، تصحیح متون، تدریس، آموزش داشته و نسل اساتید بعدی را پرورانده و دانشگاه ها و از جمله دانشگاه شهید باهنر کرمان در حوزه زبان و ادب فارسی فعالیت های پرثمری داشته اند.

دبیر اجرایی هجدهمین گردهمایی بین المللی ترویج زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه شهید باهنر کرمان با بیان اینکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هجدهمین گردهمایی بین المللی ترویج زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه باهنر کرمان

هجدهمین گردهمایی بین المللی ترویج زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه باهنر کرمان