مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 08:002023-10-18پزشكي

بازدید دادستان و حال ناخوش مرکز درمانی سی سخت+تصویر و فیلم


در بازدید دادستان دنا مشخص شد درمانگاه سی سخت در وضعیت بهداشتی مناسبی به سر نمی برد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، دادستان دنا به همراه خبرنگاران و رییس کلانتری سی سخت در بازدید سرزده شبانه به سراغ درمانگاه شبانه روزی سی سخت رفتند و با بیماران و همراهان آن ها گفت وگو کردند.

در این بازدید مشخص شد درمانگاه در وضعیت بهداشتی مناسبی به سر نمی برد، سرویس های بهداشتی، روشویی ها و آب خوری این درمانگاه و دیگر نقاط وضعیت بهداشتی چندان مطلوبی ندارند.

در بازدید دادستان از یکی اتاق ها با حجم زیادی از زباله های عفونی مواجه شدند که به گفته یکی از کارکنان درمانگاه چندین ماه است که این زباله ها به این شکل انبار شده و بوی حاصل از آنها باعث گلایه کارکنان و بیماران شده است.

دادستان دنا در گفت وگو با فارس پس از این دیدار اظهار کرد: از این پس به صورت نامحسوس از ادارات شهرستان دنا بازدید خواهیم کرد که در مرحله اول بازدید در صورت هر گونه مشکلی ابتدا تذکر خواهیم داد و در بازدید دوم در صورت رعایت نکردن قطعا علیه آنها اعلام جرم خواهیم کرد.

دادستان دنا اظهار داشت: انبار کردن زباله های عفونی آن هم به مدت چند ماه در مرکز بهداشتی و درمانی جایی که با سلامتی مردم سر و کار دارد اصلا قابلا قبول نیست و هیچ بهانه ای پذیرفتنی نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید دادستان و حال ناخوش مرکز درمانی سی سخت+تصویر و فیلم

بازدید دادستان و حال ناخوش مرکز درمانی سی سخت+تصویر و فیلم