مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 14:302023-10-19سياسي

«نوآوین» رویدادی برای تربیت نیروهای کارآمد و توانمند در نظام اسلامی


رویداد استانی «نوآوین» به عنوان حرکتی نو از سوی بنیاد ملی نوجوانان سازمان تبلیغات اسلامی با حضور و مشارکت دستگاه ها و نهادهای مرتبط با حوزه دانش آموزی و با هدفگذاری هم افزایی تشکل های دانش آموزی برای تربیت نیروهای کارآمد و توانمند و کادرسازی برای نظام .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود حسینی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی پنجشنبه در مراسم آغاز رویداد استانی نوآوین در اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی در اقدامی نو و با تشکیل بنیاد ملی نوجوان به دنبال رقم زدن کارها و اتفاقات خلاقانه برای نوجوانان و جوانان است.

وی مدارس صدرا را به عنوان یکی از فعالیت های شاخص بنیاد ملی نوجوان برشمرده و افزود: این مدارس به عنوان مدارس معارف و علوم اسلامی نمونه ای عینی و تجربی از امکان پیگیری موضوعات پرورشی در کنار امور معمول و مرسوم آموزشی است چرا که متاسفانه در دولت قبلی معاون پرورشی با وجود تاثیر آن در مباحث تربیتی و فرهنگی از ساختار مدارس حذف شد.

  مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به تجربه مثبت نقش پررنگ این مدارس در تقویت مباحث پرورشی و فرهنگی در بین قشر دانش آموزی خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال تسری امور و برنامه های پرورشی  اجرا ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نوآوین» رویدادی برای تربیت نیروهای کارآمد و توانمند در نظام اسلامی

«نوآوین» رویدادی برای تربیت نیروهای کارآمد و توانمند در نظام اسلامی