مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 09:102023-10-10سياسي

لزوم ارزیابی میزان تاثیرگذاری فعالیت های عقیدتی و سیاسی در ابعاد مختلف نیروها


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: میزان تاثیرگذاری فعالیت های سازمان عقیدتی و سیاسی باید در رفتار و تعهد نیروها مشاهده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی در دیدار با رییس و کارکنان عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر 88 زرهی ارتش زاهدان جایگاه نیروهای نظامی در حفظ تمامیت ارضی و امنیت کشور را حائز اهمیت دانست و گفت: همه ما باید قدردان و سپاسگزار تلاش های نیروهای نظامی باشیم.

امام جمعه زاهدان افزود: یکی از نقاط امتیاز ما در دوران دفاع مقدس جنبه های عقیدتی و سیاسی و انگیزه الهی نیروها بود چرا که دشمن انواع و اقسام سلاحها را در اختیار داشت اما ایمان، تعهد و اعتقاد نیروهای ما سبب شد تا ایستادگی کرده و با پایمردی از میهن اسلامی خود دفاع کنند.

آیت الله محامی بیان کرد: اگر بخواهیم دست برتر را داشته باشیم باید این نقطه قوت خود را حفظ و تقویت کنیم که این کار دارای اقتضائاتی از جمله برنامه ریزی برای آموزش است.

 وی ادامه داد: آنچه مهم است میزان تاثیرگذاری آموزش ها و کسب خروجی مناسب است زیرا گاهی با وجود برگزاری دوره های مختلف تغییر چندانی در نیروها مشاهده نمی شود و در مواقعی هم یک جلسه در عمق جان آن ها تاثیر می گذارد و باید در این جهت برنامه ریزی و اقدام لازم را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ارزیابی میزان تاثیرگذاری فعالیت های عقیدتی و سیاسی در ابعاد مختلف نیروها

لزوم ارزیابی میزان تاثیرگذاری فعالیت های عقیدتی و سیاسی در ابعاد مختلف نیروها