مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 17:462023-10-22اقتصادي

انعطاف قانون باید به سمت تولید باشد


فرماندار همدان با اشاره به گلایه مندی از سختگیری برخی از دستگاه ها در فرایند صدور مجوز گفت: انعطاف قانون باید به سمت تولید باشد که متاسفانه گاهی در نگاه به این مباحث مشکل داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، فرماندار عصر امروز با همراهی نماینده موسسه دانش بنیان برکت در غرب کشور از چهار واحد تولیدی فعال در زمینه تولید محصولات دانش بنیان بازدید کرد.

فرماندار همدان با اشاره به گلایه مندی فعالان این واحدها از سختگیری های برخی از دستگاه های اجرایی در فرایند صدور مجوز و سایر همکاری های مورد نیاز گفت: انعطاف قانون باید به سمت تولید باشد و متاسفانه گاهی در نگاه به این مباحث مشکل داریم.

مسلم مخفی افزود: با ایجاد پنجره واحد، ستاد تسهیل و دیگر اقدامات استان در تلاش است که مسیر سرمایه گذاری و تولیدکنندگان را هموار و موانع پیش روی تولید را برطرف کند.

  وی فعالیت واحد تولیدی دانش بنیان خوراک دام را بسیار حایز اهمیت دانست و تصریح کرد : فعالیت اساتید عضو هیات علمی و فارغ التحصیلان دانشگاهی در این مجموعه در راستای ضرورت ارتباط هر چه بیشتر مراکز علمی با عرصه تولید و تجاری سازی محصولات دانش بنیان بسیار امیدوارکننده است.

فرماندار همدان با بیان اینکه کاهش تولید با وجود تقاضای روزافزون به افزایش قیمت و زیان مصرف کننده می انجامد اضافه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعطاف قانون باید به سمت تولید باشد

انعطاف قانون باید به سمت تولید باشد