مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 16:302023-09-29سياسي

هفته وحدت فرصتی برای معرفی پیامبر اعظم(ص)


نماینده ولی فقه در استان سمنان و امام جمعه سمنان ضمن تبریک هفته وحدت، از پیامبر اعظم(ص) به عنوان گل سرسبد هستی نام برد و گفت: هفته وحدت فرصتی برای معرفی بیشتر پیامبر اکرم( ص)است.

- ایسنا/سمنان نماینده ولی فقه در استان سمنان و امام جمعه سمنان ضمن تبریک هفته وحدت، از پیامبر اعظم(ص) به عنوان گل سرسبد هستی نام برد و گفت: هفته وحدت فرصتی برای معرفی بیشتر پیامبر اکرم( ص)است.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی 7مهر در خطبه های نماز جمعه سمنان اظهار کرد: باید سیره نبوی را بیش از پیش معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه باید پیامبر اسلام را بیشتر به دنیا معرفی کرد، بر لزوم استفاده از هنرهای مختلف و از جمله سینما برای معرفی سیره نبوی تاکید و تصریح کرد: چند فیلم مانند محمد رسول الله ساخته مجید مجیدی تهیه و چند کتاب در این باره نوشته شده است؟باید بیشتر از این ظرفیت ها استفاده کرد.

امام جمعه سمنان با اشاره اشتراکات فراوان بین امت اسلامی ادامه داد: اهل تشیع و اهل سنت باید بیشتر به اشتراکات خود توجه کنند و با توجه برنامه های دشمنان بیش از پیش مراقب تفرقه افکنی استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل باشند.

وی افزود: امروز صهیونیسم بین الملل و استکبار جهانی با پیگیری سیاست تفرقه بینداز و حکومت کن به دنبال ایجاد اختلاف در بین امت اسلامی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته وحدت فرصتی برای معرفی پیامبر اعظم(ص)

هفته وحدت فرصتی برای معرفی پیامبر اعظم(ص)