مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 10:352023-09-27سياسي

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی معرفی شد


با حضور «محمود پاکدل» معاون مددکاری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، «علی اکبر سلمانی آذر» به عنوان سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی معرفی شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی با حضور محمود پاکدل معاون مددکاری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، علی اکبر سلمانی آذر به عنوان سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی معرفی شد.

طی مراسمی در سالن جلسات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی، پاکدل، حکم انتصاب دکتر سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران برای سلمانی را به وی اهدا کرد.

علی اکبر سلمانی آذر که متولد 1346 تبریز است، پیش تر سرپرست معاونت تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی بود و قبل از آن ریاست اداره پذیرش و کارگزینی شاهد بنیاد استان را بر عهده داشت.

در این مراسم که معاونان بنیاد آذربایجان شرقی و روسای ادارت ستادی و شهرستانی بنیاد، به همراه جمعی از مدیران موسسات تابعه و شماری از ایثارگران معزز حضور داشتند، با اهدای لوح تقدیر دکتر قاضی زاده هاشمی، از خدمات حدود 18 ماهه جابر ابوالفتح زاده مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی هم تجلیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی معرفی شد

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی معرفی شد