مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 08:452023-10-08حوادث

مقابله با ناامنی و حفظ مال مردم از مهمترین مسائل است


فرمانده انتظامی شهرستان بانه گفت: هر گونه پیشرفت در نیروی انتظامی در زندگی مردم تاثیر گذار خواهد بود چراکه مقابله با ناامنی و حفظ مال مردم از مهمترین مسائل است.

- ایسنا/کردستان فرمانده انتظامی شهرستان بانه گفت: هر گونه پیشرفت در نیروی انتظامی در زندگی مردم تاثیر گذار خواهد بود چراکه مقابله با ناامنی و حفظ مال مردم از مهمترین مسائل است.

سرهنگ رسول کرمی چگینی، روز یکشنبه در مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: شهروند قانونمدار؛ پلیس خدمتگزار شعار هفته نیروی انتظامی، فرصتی مناسب برای برقراری امنیت پایدار است.

وی افزود: پلیس به عنوان مظهر پایدار در برقراری عدالت در جامعه شهرت دارد که به خاطر مبارزه با ستمکاران و دفاع از کیان انسان و ارزش ها است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بانه، اضافه کرد: نیروی انتظامی مسئولیت دینی و اجتماعی نیروهای پرتلاش خود می داند که در جای جای میهن اسلامی آماده خدمت به مردم است.

وی افزود: افزایش سرمایه اجتماعی پلیس در میان شهروندان، جلب و توسعه مشارکت مردمی، جلب مشارکت علمی، پژوهشی و دانشگاهی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی، توجه به افکار عمومی و مقدم دانستن پیشگیری اجتماعی از رویکردهای مهم نیروی انتظامی است که با رفتار خردمندانه و خویشتن داری مشکلات و مسائل را حل و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با ناامنی و حفظ مال مردم از مهمترین مسائل است

مقابله با ناامنی و حفظ مال مردم از مهمترین مسائل است