مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 10:152023-10-22اقتصادي

مشکل تامین آب 300 روستای آذربایجان غربی رفع شد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از ارائه خدمات آبرسانی به 300 روستای دارای مشکل استان درتابستان سال جاری خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از ارائه خدمات آبرسانی به 300 روستای دارای مشکل استان درتابستان سال جاری خبر داد.

محمد اشرفی افزود: در این روستاها با ساماندهی و رفع اتفاقات در شبکه های انتقال و توزیع، تجهیز چاه های آب و مخازن ذخیره از بروز مشکل در تامین آب آشامیدنی در فصل گرم سال پیشگیری شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 2هزار روستای استان تحت پوشش خدمات مستقیم شرکت آب و فاضلاب قرار دارند، افزود: با تلاش های انجام گرفته توسط پرسنل شرکت آب و فاضلاب، آب شرب سالم، بهداشتی و مستمر در اختیار یک میلیون و 100 هزار نفر جمعیت ساکن در این روستاها قرار می گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اشاره به اجرای طرح های محرومیت زدایی در سطح روستاهای استان اظهار کرد: در حال حاضر عملیات آبرسانی به 369روستا در قالب طرح های محرومیت زدایی و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) سپاه در دست اجرا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آبفای آذربایجان غربی، وی اعتبار پیش بینی شده برای این طرح ها را 10هزار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در ادامه طرح های محرومیت زدایی و در قالب قراردادهای دوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل تامین آب 300 روستای آذربایجان غربی رفع شد

مشکل تامین آب 300 روستای آذربایجان غربی رفع شد