مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 10:352023-10-21بين الملل

وبا و بیماری های عفونی در کمین غزه


آژانس های آکسفام (سازمان بین المللی امدادرسانی) و سازمان ملل متحد نسبت به فروپاشی سیستم بهداشتی در غزه و خطر شیوع بیماری های عفونی به دلیل نبود امکانات بهداشتی و آب سالم هشدار دادند.

- آژانس های آکسفام (سازمان بین المللی امدادرسانی) و سازمان ملل متحد نسبت به فروپاشی سیستم بهداشتی در غزه و خطر شیوع بیماری های عفونی به دلیل نبود امکانات بهداشتی و آب سالم هشدار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از الجزیره، آکسفام هشدار داده است که در صورت عدم ارائه کمک های بشردوستانه فوری، فروپاشی سرویس های آب و فاضلاب باعث شیوع وبا و سایر بیماری های عفونی خطرناک در غزه خواهد شد.

رژیم کودک کُشِ صهیونیستی پس از اعلام محاصره کامل فلسطین، آب غزه را به همراه مواد سوختی و برق که نیروگاه های آب و فاضلاب را تامین می کند، قطع کرده است.

سازمان ملل می گوید: در حال حاضر در غزه تنها سه لیتر آب در روز برای هر نفر برای تامین تمام نیازهایشان از جمله نوشیدن، شستن، پخت و پز و .

در دسترس است.

طبق گفته سازمان جهانی بهداشت (WHO) بین 50 تا 100 لیتر آب در روز مقدار توصیه شده برای هر فرد برای برآوردن نیازهای اولیه بهداشتی است.

وسیم مشتحه ، پدر چهار فرزند در خان یونس در جنوب غزه به الجزیره گفت: هر روز برای هر کدام از فرزندانم یک بطری آب پر می کنم و به آنها می گویم سعی کنید مصرف آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبا و بیماری های عفونی در کمین غزه

وبا و بیماری های عفونی در کمین غزه