مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 22:052023-09-24اقتصادي

لزوم توسعه اقتصاد دیجیتال در گیلان با تکیه بر خدمات پست


مدیرکل پست گیلان، از برگزاری دومین همایش «تکنیک های رشد کسب و کار آنلاین با تکیه بر خدمات پست» در رودسر خبر داد و گفت: هدف از برگزاری رویداد مذکور، - ایسنا/گیلان مدیرکل پست گیلان، از برگزاری دومین همایش تکنیک های رشد کسب و کار آنلاین با تکیه بر خدمات پست در رودسر خبر داد و گفت: هدف از برگزاری رویداد مذکور، توسعه اقتصاد دیجیتال در استان گیلان است.

محمدحسین هوشنگی در گفت وگو با خبرنگاران، از برگزاری دومین همایش تکنیک های رشد کسب و کار آنلاین با تکیه بر خدمات پست مقارن با روز جهانی پست خبر داد و اظهار کرد: هوشمندسازی، تحول دیجیتال و تجارت الکترونیک از راهبردهای اصلی شرکت ملی پست است.

وی هدف از برگزاری رویداد مذکور را که با مشارکت شرکت های فناورانه برگزار خواهد شد، توسعه اقتصاد دیجیتال در استان گیلان دانست و افزود: با توجه به ظرفیت های فراوان کسب و کارهای آنلاین در استان، برگزاری این همایش به منظور بهره گیری از تجارب شرکت های موفق در حوزه تجارت الکترونیک و معرفی خدمات نوین پست برای حمایت از این نوع کسب و کارها طرح ریزی شده است.

مدیرکل پست گیلان با اشاره به تجربه موفق نخستین برگزاری این رویداد در مرکز استان، تصریح کرد: این رویداد با استقبال بیش از 200 تولیدکننده و شرکت های دانش بنیان و فناورانه و فعالان حوزه کسب و کار دیج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توسعه اقتصاد دیجیتال در گیلان با تکیه بر خدمات پست

لزوم توسعه اقتصاد دیجیتال در گیلان با تکیه بر خدمات پست