مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 15:402023-10-05سياسي

نیشابور دومین شهر استان خراسان رضوی در تاسیس مراکز روزانه سالمندان


نیشابور بعد از مشهد دومین شهرستانی بود که مراکز روزانه سالمندان را تاسیس کرده و برنامه های متنوع اردویی، فرهنگی و آموزشی در مراکز روزانه سالمندان را دنبال کرد.

- علی صدر در گفت و گو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: در شهرستان نیشابور 3 مرکز شبانه روزی سالمندان و 2 مرکز روزانه سالمندان در حال فعالیت هستند که در مراکز شبانه روزی سالمندان به 250 نفر سالمند و در مراکز روزانه سالمندان به 100 نفر سالمند خدمت روزانه می دهند.

رییس اداره بهزیستی نیشابور افزود: دستگاه های بسیاری در بحث سالمندان ایفای وظیفه می کنند و برنامه های متنوعی را برای سالمندان انجام می دهند اما نیاز به هم افزایی و همکاری بیشتری در بین دستگاه ها در حوزه سالمندان وجود دارد تا علاوه بر جلوگیری از موازی کاری، نسبت به برنامه های مغفول واقع شده اقدامات موثر تری انجام شود.

وی ادامه داد: با توجه به تعداد رو به افزایش افراد سالمند توجه به حالات روانی سالمندان بسیار ضروری است زیرا سالمندان نیاز به حمایت های همه جانبه دارند از این رو یکی از سیاست های رو به توسعه سازمان بهزیستی نیشابور حفظ سالمندان در محیط خانواده و ایجاد شرایط مطلوب تر برای سالمندان در کنار خانواده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیشابور دومین شهر استان خراسان رضوی در تاسیس مراکز روزانه سالمندان

نیشابور دومین شهر استان خراسان رضوی در تاسیس مراکز روزانه سالمندان