مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 07:352023-10-10سياسي

«نیروی انتظامی» شجاعانه در راه تامین امنیت جامعه گام برمی دارد


فرمانده انتظامی شهرستان آبیک گفت: نیروی انتظامی در راه خدمت صادقانه به مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی ورزد و برای فدا کردن جانش برای ملت و کشور، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، سرهنگ بهروز لامعی در مراسم تجلیل از خانواده های کارکنان نیروی انتظامی شهرستان آبیک که شامگاه دوشنبه در تالار باران شهر آبیک برگزار شد، خدمت در نیروی انتظامی را کاری سخت، حساس و پراسترس ذکر و اظهار کرد:  پلیس خدوم به جمله زیبای جانم فدای رهبر و جانم فدای امنیت و ملت تحقق بخشیده است.

وی با بیان اینکه از بدو خدمت در شهرستان آبیک توجه به معیشت پرسنل ستاد نیروی انتظامی شهرستان آبیک را در دستور کار قرار گرفت، افزود: توجه به معیشت صرفا مادی نیست بلکه تلاش شد استرس و نگرانی بر مجموعه نیروی انتظامی وارد نشود تا در منزل   استرس بر خانواده های آنان وارد نشود چرا که شغل همسر و پدرانشان را به خوبی درک می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک ادامه داد: همسران و فرزندان فراجا در اجر و مزد تحمل سختی ها و نگرانی های کارکنان که زیاد است، شریک هستند.

لامعی اضافه کرد: بر روی کار انتظامی و امنیتی نمی توان قیمت و ارزش گذاشت و قیمتی نیست چرا که با جان و مال و ناموس مردم سر و کار دارند و خدمت در عرصه انتظامی بسیار ارزشمند و خریدار ثواب خدمت ناجا، خدای متعال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نیروی انتظامی» شجاعانه در راه تامین امنیت جامعه گام برمی دارد

«نیروی انتظامی» شجاعانه در راه تامین امنیت جامعه گام برمی دارد