مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 11:302023-10-18اجتماعي

مشکل احداث سایت مسکن ملی در اراضی جدا افتاده بمو با بازدید رییس جمهور حل شد


مشکل احداث سایت مسکن ملی در زمینهای جدا افتاده پارک ملی بمو در شرق صدرا، پس از یکسال سرانجام با بازدید میدانی رییس جمهور و دستور به رییس سازمان محیط زیست حل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، 400 هکتار زمین در شرق صدرا از سال گذشته شناسایی شده که قابلیت تبدیل به مسکونی را دارد، اما با توجه به قرار گرفتن در محدوده پارک ملی بمو، سازمان محیط زیست با ساخت مسکن مخالفت می کرد.

  امیرحسین جمشیدی، مدیرکل فنی استانداری فارس در این باره به خبرگزاری فارس گفت: رییس جمهور که برای افتتاح آزادراه می رفتند از این منطقه بازدیدی داشتند و پس از بازدید میدانی به علی سلاجقه، رییس سازمان حفاظت محیط زیست دستور دادند تا این موضوع حل شود.

وی با بیان اینکه از لحاظ فنی نیز چندین بار از این منطقه پیش از این بازدید شده بود.

گفت: از زمان احداث جاده شیراز اصفهان، ارتباط بخشی از پارک ملی که سمت چپ جاده قرار دارد، با قسمت اصلی پارک قطع شده و زیست حیوانی در آن وجود ندارد.

جمشیدی تأکید کرد: البته به پیشنهاد استانداری فارس مابه التفاوتی که از منطقه حفاظت شده کم می شود، به میزان 5 برابر به مناطق حفاظت شده استان اضافه خواهد شد.

به گفته مدیر کل دفتر فنی استانداری فارس چند منطقه برای این موضوع در نظر گرفته شده از جمله در منطقه ارژن، بختگان و چند جای دیگر استان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل احداث سایت مسکن ملی در اراضی جدا افتاده بمو با بازدید رییس جمهور حل شد

مشکل احداث سایت مسکن ملی در اراضی جدا افتاده بمو با بازدید رییس جمهور حل شد