مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 14:202023-10-09سياسي

رییس جمهور روز پنجشنبه به استان فارس سفر می کند + برنامه ها


آیت الله رییسی و اعضای هیات دولت در دور دوم سفرهای استانی پنجشنبه 20 مهرماه و در پایان هفته جاری به فارس سفر می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدهادی ایمانیه در یک نشست خبری اظهارداشت: رییس جمهور در بدو ورود به فارس، شش قطعه کلان پروژه آزادراه شیراز-اصفهان به طول 211 کیلومتر را افتتاح می کند.

وی ادامه داد: همچنین رییس جمهور کلنگ قطعه هشت این آزادراه که شروع آزادراه شیراز-بوشهر خواهد بود را به زمین زده و پس از آن راهی حرم مطهر احمد بن موسی (ع) می شود و پس از زیارت این آستان مقدس، ساعت 15:30 بعدازظهر با مردم دیدار می کند.

استاندار فارس با بیان اینکه برای دیدار مردمی با ریاست جمهوری نیاز به کارت ورود نیست، افزود: دیدار مردمی دوم رییس جمهور برابر برنامه ریزی ها صبح روز جمعه در شهرستان رستم خواهد بود.

ایمانیه خاطرنشان کرد: بهره برداری از خط دوم انتقال آب از سد دردوزن و همزمان با آن، شبکه فاضلاب آباده به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به کاهش یک روزه زمان سفر رییس جمهور، گفت: برخی از برنامه های پیش بینی شده برای سفر از جمله حضور ریاست جمهوری در شهرستان های گراش و لارستان لغو شده است.

استاندار فارس ادامه داد: در این سفر سه بزرگراه شیراز-فسا، داراب-بندرعباس، شیراز-جهرم-لا-بندرعباس و شیراز-کوار-فیروزآباد-عسلویه به بهره برداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور روز پنجشنبه به استان فارس سفر می کند + برنامه ها

رییس جمهور روز پنجشنبه به استان فارس سفر می کند + برنامه ها