مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 15:502023-10-17سياسي

آبفای زنجان درخواست 5 حلقه چاه را دارد


آبفا درخواست پنج حلقه چاه در مناطق گلشهر، باغ امین، کارخانه کبریت، علم و فناوری و میدان رسل را دارد و این پنج حلقه چاه بعد از پنج سال در اختیار شهرداری قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، داود حسنی، عضو شورای اسلامی شهر زنجان ظهر امروز در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر لزوم مدیریت مصرف آب در شهر اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب درخواست حفر پنج حلقه چاه را دارد.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان افزود: آبفا درخواست پنج حلقه چاه در مناطق گلشهر، باغ امین، کارخانه کبریت، علم و فناوری و میدان رسل را دارد و این پنج حلقه چاه بعد از پنج سال در اختیار شهرداری قرار می گیرد.

  همچنین جلال کرمی، دیگر عضو شورای اسلامی شهر زنجان به کاهش مراجعات عمومی به میدان احشام در پی افزایش قیمت گوشت اشاره و تصریح کرد: پیشنهاد شده است تا مبالغ ورود و خروج این میدان از 5 هزار تومان به 7 هزار و 500 تومان و وسایل نقلیه سنگین از 7هزار و 500 تومان به 9 هزار تومان افزایش پیدا کند.

  رییس کمیسیون خدمات شهری با تاکید بر لزوم ساماندهی سگ های بلاصاحب گفت: شهروندان به سگ های بدون صاحب غذا ندهند، بلکه با تماس با سامانه 137 موضوع را اطلاع داده و نگهداری از این حیوانات را به شهرداری واگذار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبفای زنجان درخواست 5 حلقه چاه را دارد

آبفای زنجان درخواست 5 حلقه چاه را دارد