مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 09:452023-10-07سياسي

امنیت پایدار نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون خون پاک شهداست


امنیت پایدار نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون خون پاک شهدا و مجاهدت نیروهای نظامی و انتظامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام صبح شنبه در صبحگاه مشترک نیروی های مسلح ایلام گفت: در راستای اعتلای نظام اسلامی گرامیداشت یاد و خاطره شهدا یکی از ضروریات است.

وی با اشاره به اینکه صبحگاه مشترک نمادی از اقتدار نیروهای مسلح است، افزود: امنیت پایدار نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون خون پاک شهدا و مجاهدت نیروهای نظامی و انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: مردم و مسئولین نیز با همکاری و تعامل خود با دستگاه قضا نقش مهمی در این رابطه داشته اند.

سردار سلمانی خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین ارگان هایی که در راستای این امنیت پایدار همکاری قابل توجهی با نیروهای انتظامی دارد شورای تامین استان است که از این نهاد انقلابی تقدیر و تشکر می کنیم.

این مقام نظامی با تاکید بر اینکه، اربعین به عنوان شاخص فرهنگی، استان ایلام را از دیگر استان های کشور متمایز کرده است، گفت: این همایش بزرگ در سال جاری با مدیریت خوب مسئولان ارشد استان برگزار شد.

وی با عنوان اینکه، بیش از نیمی از زائرین اربعین حسینی از مرز مهران عبور کردند و این همایش بدون هیچ مشکی انجام گرفت، تصریح کرد: فراجا در راه تامین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت پایدار نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون خون پاک شهداست

امنیت پایدار نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون خون پاک شهداست